Esti edzés helyett cserbenhagyásos gázolás - Balesetem története

Nem szokásom a bicajozás veszélyeiről írni, hiszen ez az egyik legvisszatartóbb erő, ami miatt sokan félnek drótszamárra pattanni, azonban személyes érintettségem és főként az autóvezető magatartása miatt úgy éreztem, mindenképp megér egy posztot.

Ugyanis hét elejétől nem mondhatom el magamról azt, amire ez idáig annyira büszke voltam, hogy évek óta (ha jól számolom, úgy 7 év legalább megvan) mindenféle nagyobb konfliktus nélkül közlekedek biciklivel a forgalomban. Szerencsémre ahhoz képest, ami történt, a legkisebb sérülésekkel megúsztam.
 

Július 8-án hétfőn este 8 óra után pár perccel éppen edzésre tartottam Csömörről. A Magtár utcán tekertem egy autó mögött úgy 35 km/h-val, mikor a szemből jövő autó a Cica utcába kanyarodva belém jött. Az események annyira gyorsan és váratlanul történtek, hogy túl sok mindenre nem emlékszem, hogy mit tettem reflexből és mit nem, csupán hogy az autó elejével találkozva repültem egy jókorát.


A baleset helyszíne


Valószínűleg igazán még fel sem fogtam mi történhetett, és felkeltem, amikor láttam, hogy az engem elcsapó autó jókora gázzal hajt el, de sajnos már olyan messze volt - én pedig ki tudja agyban akkor épp hol jártam -, hogy nem láttam a rendszámát.

Kellett egy kis idő, mire felfogtam és higgadtabban tudtam kezelni a tényt, hogy vannak olyanok, akik segítségnyújtás nélkül képesek tovább állni. Így mindenféle rossz helyett csupán normális lelkiismeretet kívánok az illetőnek, hiszen mikor nagy gázzal menekült el, nem tudhatta, hogy pár rándulással és horzsolással megúsztam az egészet.